כעס בעולם: עובדי סיוע מאירופה נהרגו בתקיפת צה"ל בעזה

    חדשות קול חי No Comments on כעס בעולם: עובדי סיוע מאירופה נהרגו בתקיפת צה"ל בעזה

    הפלסטינים דיווחו הלילה כי חמישה בני אדם נהרגו בתקיפה אווירית בדיר אל-בלח שבמרכז רצועת עזה. על פי הדיווחים, החמישה הם עובדי סיוע הומניטרי של ארגון הסיוע הבינלאומי המחזיקים באזרחויות זרות. בצה"ל החלו לחקור את הטענות ובארגון הסיוע השהו את פעילותם

    צילום: צילום ערבי. ארכיון
    2:28
    21.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מאמשינוב הורה: "לנסוע למירון, לא חושב שיש סכנה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו הלילה, על חמישה עובדי ארגון הסיוע הבין-לאומי "המטבח המרכזי העולמי" שנהרגו בתקיפה ישראלית על רכב בדיר אל-בלח שבמרכז רצועת עזה. לפי הדיווחים, ארבעה מהם הם אזרחים זרים – מפולין, אוסטרליה, אירלנד ובריטניה.

    דובר צה"ל מסר כי בהמשך לדיווחים על האירוע הנוגע לעובדי ארגון WCK ברצועת עזה, צה"ל החל בתחקור מעמיק של האירוע על ידי הדרגים הבכירים ביותר, לשם הבנת כלל הנסיבות של התקרית. בצה"ל עושים מאמצים רבים כדי לאפשר מעבר בטוח של סיוע הומניטרי, ועובדים בשיתוף פעולה ובתיאום מלא עם ארגון WCK במטרה לתמוך במאמציהם לספק מזון וסיוע הומניטרי לתושבי רצועת עזה.

    מארגון "המטבח המרכזי העולמי" נמסר: אנו מודעים לדיווחים לפיהם חברי צוות הארגון נהרגו בהתקפה של צה"ל בעת שפעלו לתמיכה במאמצי משלוח המזון ההומניטריים שלנו בעזה. זו טרגדיה. עובדי סיוע הומניטרי ואזרחים לעולם לא צריכים להיות מטרה. אי פעם.

    הבוקקר הודיע ארגון הסיוע שעובדיו נהרגו כי הוא משהה את פעילות הסיוע ההומניטרי ברצועת עזה



    0 תגובות